Välj en sida
SUPPORT

FRÅGOR & SVAR

Hur länge har jag tillgång till kursen?

Du har tillgång till kursen i 3 månader från köpdatumet.

Du kan förlänga accessen till kursen genom att bli månadsmedlem (utan bindningstid).

Då får du samtidigt access till alla andra kurser också.

Var hittar jag kvittot på mitt köp?

När du köpte din kurs skickades ett mail med kvitto till dig via adressen “receipts@thrivecart.email“.

Sök i din inkorg och titta även i din papperskorg i mailprogrammet. Ibland halkar det ner där.

Hittar du fortfarande inte ditt kvitto kan du skriva ut ett nytt genom att logga in i kundzonen här.

Vad gör jag om något inte fungerar?

Upplever du några problem med kurserna ska du maila oss så hjälper vi dig. Skicka ett mail till info@hillmanacademy.se.

Kan jag köpa fler kurser fristående?

Ja, du kan köpa fler kurser löst direkt via kursbiblioteket.

Vänligen notera att alla kurser inte erbjuds för fristående köp.  De ingår däremot i medlemskapet. Mer information finns vid respektive kurs.

Kan jag dela min kursplats med andra?

Nej, din kursplats är personlig och du kan inte dela den med någon annan. Läs mer i användarvillkoren.

Du kan däremot köpa till en multilicens om ni är flera som behöver gå kursen. Kontakta oss för mer information ››

Kan jag uppgradera till medlemskapet?

Ja, du kan uppgradera till ett medlemskap i Hillman Academy som ger dig access till:

  • alla kurser inne på kursportalen
  • Workshops & guider
  • Experthjälp och support via forumet
  • Medlemsträffar online
  • Exlusiva medlemsförmåner

Du får en personlig användarprofil kan gå alla onlinekurser, titta på alla workshops, ställa frågor i forumet och vara med på våra medlemsträffar online.

Du väljer mellan månads- och årsmedlemskap.
Läs mer om medlemskapet ››